365 foton 2011; bild #4, Antik

Jag får nog revidera lite från mitt förra inlägg.
Min ambition var ju att lägga in bilderna i
utmaningen 365 foton 2011 i den ordning dom
fanns i temalistan. Men det blir för svårt för mig
:-S så här kommer några bilder lite i oordning :o)
Den här gamla bibeln hittade jag på Erikshjälpen i Kramfors för
några månader sedan. Den pryder sin plats på mitt gamla symaskins
bord måste jag säga! Innuti bibeln står ett årtal - 1889, så gammal
och antik är den verkligen!
Kika in här, där hittar Du fler inlägg med bilder från utmaningen!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Vad kul Ina fina att du hakar på 365 bilder. Kan va lite jobbigt att hinna men kämpa på det ska jag göra. Vilket kap att få tag på en så fin gammal bibel.

kramis

2011-01-27 @ 14:54:28
URL: http://nette2010.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0