365+1 foto 2012; Bild 223 (3) Anekdot

Den här lilla tavlan har jag gjort själv, kanske inte så vacker, men minnet är
vackert! Det var en mörk höstkväll och familjen satt framför tvn, min son ville
ha ett papper och en penna så det fick han. Han satt länge och trixade och
funderade. Efter en stund gav han mig den rosa lappen och frågade mig
-Mamma, vad står det på lappen?
Hur jag än läse kunde jag inte komma på vad det var han hade skrivit.
Kände mig så dum. -Älskling, jag vet inte riktigt. Han såg besviken ut och
tittade på mig med stora blå ögon. Plötsligt slog det mig!
-Det står I love you på kärleksdagen!! :-D 
 
Jag och min lilla gosse hade "kärleksdagar" då vi kramades extra mycket,
och talade om för varandra att vi älskade varann ofta, ofta under dagen, när
han var liten. Vid tillfället var han 4½ år gammal!! Mammahjärtat svämmar
över av kärlek när jag ser min lilla tavla och minns kärleksförklaringen jag fick <3
 
Här kan Du hitta fler fina bidrag till fotoutmaningen 365+1 foton 2012!

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

å vilken kärlekstavla och söt berättelse som rör om i hjärteroten....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0