Det här med foto...

och inspiration går lite upp och ner.
Just nu har jag brist på inspiration, men hittar lite bilder
i gömmorna som jag pysslar till lite i Picasa3. Det får tiden
att gå och tankarna stannar på annat håll, istället för att
grubbla på sånt jag ändå inte kan rå på.

Tog en promenad idag och hämtade sonen på dagis, det
är väl typ3 km att gå, och kameran fick följa med, utifallatt.
Makrolinserna satt på och några bilder på små söta blomor
tog jag, men uuuhhhh vad suddigt det blev. Det gäller ju att
vara stadig på handen om man lämnar stativet hemma.....

Min kamera är förresten lite småtrasig efter att ha åkt i golvet.
funderar på att leta fram försäkringspapperna jag har på kameran
och försöka få åtminstone en reparation.


Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg!

kolla gärna in min med:

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-23 @ 17:52:36
Postat av: E-C

Men så trist att kameran är småtrasig!

Bilden blev fin ändå, trots brist på stativ:)

2009-06-23 @ 21:22:21
URL: http://ramnissan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0